مشخصات ، عکسها و قیمت خودرو MVM X55
نوشته شده توسط : روح الله باقری


چری تیگو ۴ با کد ۵X در بازارهای خارج از چین فروخته می‌شود. این محصول از نظر اندازه‌ی بدنه، اندکی بزرگ‌تر از ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ (تیگو ۳) و البته کوچک‌تر از چری تیگو ۵ است. ابعاد خودرو شامل طول ۴,۳۳۸ میلی‌متر با عرض ۱,۸۳۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱,۶۴۵ میلی‌متر است که فاصله محورهای ۲,۶۳۰ میلی‌متر فراهم می‌کند. چری تیگو ۴ در ایران با کد ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ فروخته خواهد شد.

مشخصات ، عکسها و قیمت خودرو MVM X55

برخلاف ابعاد، مشخصات فنی ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ مشابه ایکس ۳۳ نیست و اشتراکاتی با تیگو ۷ دارد.جدیدترین محصول مدیران خودرو از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر از ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند. این مدل، در زمانی حدود ۱۱ تا ۱۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. تیگو ۴ مجهز به موتور ۱.۵ لیتری، همراه‌با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته و جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعته دبل‌کلاچ (DCT) میانگین مصرف سوخت ۸.۵ تا ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.
فهرست امکانات فنی MVM X55 در ایران، نامشخص است؛ اما نسخه‌های آزمایشی وارد شده به کشورمان دارای ۱۰ کیسه‌ی هوا، ترمز ضد قفل (ABS) و اضطراری (EBD)، فناوری کنترل هرزگردی و پایداری، حسگر عقب، سیستم حفظ خودرو در شیب (اتوهولد)، ترمزدستی دکمه‌ای، پنل دیجیتال پشت فرمان، نمایشگر لمسی ۷ اینچ، کروز کنترل، دوربین پارک و ۳۶۰ درجه، حسگر فشار باد لاستیک‌ها، استارت دکمه‌ای، سانروف و روشنایی روز LED هستند.

بررسی مشخصات فنی و قیمت گوشی گلکسی a71 سامسونگ + تصاویر

بررسی اجمالی این خودرو :

با نگاه به ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) می‌توان ردپای زبان طراحی روز را مشاهده کرد و در نمای جلو به‌کارگیری جلوپنجره مشبک و چراغ‌های پیشانی بزرگ با طراحی داخلی تیره، ظاهری مدرن و اسپرت را به آن بخشیده است. همچنین با نگاه به خطوط برجسته نقش‌بسته روی سپرها و استفاده از ادوات کرومی در بخش‌هایی از آن، می‌توان به روحیه اسپرت و تهاجمی آن پی برد. گرافیک چراغ‌های عقب نیز کاملا جدید بوده و به‌نوعی تحول در محصولات این برند به‌شمار می‌رود. اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان امضای طراح و رگه‌هایی از اصالت مجصولات این برند را در آن مشاهده کرد. درواقع هنگام روشن شدن چراغ‌ها، شمایلی از حرف C نمایان می‌شود که یادآور حرف اول چری به مخاطبان است. مطالب آموزشی

مشخصات فنی MVM X55 :

حجم و نوع موتور (سی سی) : ۱۵۰۰ توربو، ۱۴۷ اسب بخار
تعداد سیلندر : ۴ سیلندر، ۱۶ سوپاپ
انتقال نیرو : ۶ سرعته دو کلاچه
حداکثر گشتاور : ۲۱۰ تیوتن در متر

قیمت خودرو MVM X55 :

قیمت این خودرو با تیپ اتومات اکسلنت و مدل ۹۸ به صورت فروش نقدی و تحویل ۴۵ روزه در شرکت مدیران خودرو حدود ۳۶۵ میلیون تومان است و این خودرو با تیپ اتومات اکسلنت اسپرت و مدل ۹۸ به صورت فروش نقدی و تحویل ۴۵ روزه حدود ۳۶۷ میلیون تومان است.

کد فعال سازی ۱ گیگ اینترنت هدیه همراه اول بخاطر قطعی

برای دانلود کاتالوگ این خودرو بر روی لینک زیر کلیک کنید :




:: موضوعات مرتبط: مطالب آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 794
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: